Bezbolestná neinvazivní liposukce

Liposukce bez skalpelu? Věřte, dá se to

Vyzkoušeli jste všechny možné diety, včetně té 90denní. Na vaše problémové partie těla však nic nezabírá.

Nikdy jsem nebyla plnoštíhlá a moje postava by docela šla. Až na ty nešťastná stehna. Postavou jsem totiž" typ hruška ", což znamená, že mám širší boky a stehna. Vyzkoušela jsem různé diety, cvičila jsem. A výsledek? Obvod šel dolů. Ne však na stehnech, ale v prsou (a to jsem opravdu nechtěla). Po porodu to bylo ještě horší a tak jsem chtěla vyzkoušet liposukci. Strach z bolesti byl však větší, než touha mít štíhlejší stehna. Tehdy jsem náhodou objevila bezbolestnou liposukci. A bylo rozhodnuto...

Rychlé a bezbolestné
Bezbolestná liposukce je založena na nízkokmitočtové ultrazvukové technologii, která umožňuje aplikovat přesné množství energie na požadovanou oblast tukové tkáně. Ultrazvukové vlny přesně "namířené" do jednoho bodu způsobí přerušení tukových buněk. Zasažené jsou jen ty "nesprávné" buňky a tak se nemůže stát, že by byla porušena jiná tkáň. Účinek je měřitelný již při prvním sezení. Toto ošetření je výborné zejména pokud vás kromě většího objemu trápí například i celulitida. Ultrazvukovou lipolýzu (liposukci) si můžete dopřát zejména na partie, kde je ve velkém objemu koncentrovaný tuk například břicho, boky, stehna a podobně. Zákrok je zcela bezbolestný a tukové buňky se vyloučí lymfatickými cestami z těla ven.

Jak to probíhá?
Před začátkem vám pracovnice zakreslí na kůži obrys části, na níž je třeba odstranit tukové polštářky. Pak vám změří obvod lokality na níž bude zákrok probíhat. Později se na ni nanese gel a krouživými pohyby se problematická část ošetří. Rozhodli jste se vyzkoušet ji? Počítejte s tím, že vás v salonu zdrží 30-60 minut (záleží na velikosti ošetřované plochy). Po ošetření vás pracovnice opět změří, aby se zjistila "váš nový" obvod. Průměrný úbytek obvodu bývá nejčastěji od 1,5 cm do 4 cm. Naštěstí se milé dámy zničené a odstraněné buňky neobnovují.

Zapomeňte na ni jestliže:
- Jste těhotná
- Máte těžké poškození ledvin a jater
- Máte v těle kov nebo kardiostimulátor